Alla inlägg under juli 2012

Av Camilla Thörner - 29 juli 2012 23:29

Nu har jag kommit igång med träningen igen efter att Freja föddes hon sover så bra på nätterna så nu orkar jag träna ordentligt igen.

Med Axa tränar jag mest rallylydnad och lydnad hon är anmäld till sin första rallytävling 11 augusti och så har jag anmält henne till en lydnad klass 2 också i augusti så jag tränar på de skyltar i rallyn som hon inte är så bra på och så ska jag fokusera på fria följet, fjärrdirigeringen och platsen fram till tävlingarna.

Med Blixten tränar jag också för starten i klass 2 i lydnad i september och så har jag lagt ganska mycket kondition på honom med cykelturer så han bygger lite mer muskler så kanske sista certet kan komma också om vi har tur.

Jag har också köpt en hund till till kenneln en valp från Blixtens senaste kull på Labelstaff hon ska tyvärr inte bo hemma hos oss utan hos fodervärd inte klart i dagsläget hos vem men jag har några intresserade :)

Presentation


Klickertäning och staffar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards